ShareThis to the world!

7 perkara ini membuat Wanita Merasa Lebih Seksi

Perempuan mana yang tidak tersipu ketika dipuji seksi oleh pasangan atau suami mereka , kerana pada dasarnya perempuan senang dibilang cantik dan seksi .

Kapan terakhir kali anda merasa seksi dalam kulit anda sendiri ? Tak ingat ? Tak masalah , berikut kami persembahkan tujuh perkara yang akan menumbuhkan unsur sensual dalam diri anda sebagai seorang perempuan moden yang percaya diri .

1 . pakaian Shapewear
Daripada terus - terusan mengenakan daster , ada baiknya sesekali merasakan sensasi material sutera yang lembut dan sensual melalui koleksi pakaian yang menggoda . Tidak perlu memilih yang menerawang dan telus , paling tidak mampu mencetak lekuk tubuh anda agar kelihatan seksi . Agar gambaran maksimum , kunci harus percaya diri , jangan khawatirkan masalah berat badan atau selulit .

2 . Kasut hak tinggi
Sekalipun anda bukan jenis perempuan yang gemar memakai kasut hak tinggi , namun sebagai perempuan , sekurang-kurangnya anda perlu memilikinya , walau hanya satu pasang . Kerana layaknya sebuah pelaburan , kasut hak tinggi akan menjadi " penyelamat " postur tubuh agar kelihatan semakin menarik . Di samping itu , kasut jenis ini ampuh dalam mendedahkan kaki sehingga kelihatan lebih jenjang dan seksi .

3 . Pakaian dalam berwarna merah
Warna merah serupa dengan segala sesuatu yang mencerminkan sesuatu yang seksi dan " nakal " . Jadi , apabila anda sedang ingin kelihatan seksi , maka warna merah adalah pilihan yang tepat untuk merealisasikannya . Lain masa anda sedang ingin memberikan pengalaman bercinta yang lain untuk suami , kenakanlah bra warna merah untuk mengepam rasa percaya diri anda .

4 . Lipstik merah menyala
Lipstik merah menyala boleh menyampaikan keinginan anda yang sedang ingin menjadi pusat perhatian , serta mengedepankan unsur keberanian , keindahan , dan kepercayaan diri anda . Jangan selalu bermain " selamat " pada riasan wajah anda , kenakan sesuatu yang tak pernah anda kenakan sebelumnya . Seperti yang pernah diungkapkan oleh Gnwyneth Paltrow " Kecantikan bagi saya adalah mengenai hal - hal yang selesa di kulit anda sendiri . Selain itu , kecantikan itu adalah pulasan lipstik merah menyala di bibir . "

5 . Memanjakan diri dengan mandi buih
Bagi perempuan , mandi bukan hanya sekadar membersihkan tubuh , tapi juga sebagai ritual memanjakan diri sendiri selepas aktiviti harian yang mendera stamina . Terkadang berendam dalam kehangat air berbuih dapat membuat perempuan merasa seksi , apalagi jika ditemani dengan segelas white wine dan buku atau majalah kegemaran .

6 . Little black dress
Perempuan dan little black dress mempunyai hubungan yang karib dan telah terbina semenjak lama . Hanya dengan satu helai pakaian hitam , perempuan akan merasa lebih langsing , misteri dan penuh pesona . Tidak percaya ? Cuba saja sendiri !

7 . minyak wangi
Cari aroma yang benar - benar mencerminkan keperibadian anda , wangian yang khas akan menjadi identiti diri anda , sehingga dapat membuat orang selalu teringat dengan anda hanya dengan menghirup aroma tersebut , walaupun anda tak ada di sisinya .

Sumber kompas.com
0 Komentar untuk "7 perkara ini membuat Wanita Merasa Lebih Seksi"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info