ShareThis to the world!

2 Foto Justin Bieber Hisap Payudara Penari bogel beredar di Internet

Justin Bieber

Justin Bieber mungkin tepat digelar artis kontoversial di awal tahun 2014 . Kini pemberitaan mengenai Bieber beralih ke foto cabul yang beredar di Internet . Bieber dalam foto itu kelihatan bersama sahabatnya , Khalil Sharieff , menghisap payudara seorang wanita berprofesi penari telanjang .

Seperti diberitakan TMZ , Minggu ( 2/2/2014 ) , yang mendapat laporan dari sumber menulis penari telanjang itu mempunyai payudara besar namun palsu ( hasil operasi ) . Wanita yang punya tato bergambar kelinci Playboy memang diupah untuk beraksi di depan Bieber bersama sahabatnya di studio rakaman di Los Angeles .



Justin dan Khalil memutuskan untuk merasakan sensasi dari seorang wanita penari telanjang untuk sebuah perayaan . Sumber yang hadir di pesta mengatakan jika wanita penari telanjang itu tampak cukup tua untuk menjadi ibunya Bieber . Itu mungkin yang menjadi dorongan mereka untuk menyusukan .

Lelaki berusia 19 tahun itu juga memulakan tahun yang buruk . Dia dipenjara selama 8 jam kerana memandu kereta Lamborghini sewaan warna kuning dalam keadaan mabuk . Sebelumnya ia juga sempat ditangkap bersama Khalil kerana memandu di bawah pengaruh dadah .

Bieber juga bikin onar kepada jirannya di rumah California . Bekas kekasih Selena Gomez itu diperiksa polis kerana melemparkan beberapa telur ke rumah jirannya . Akibat kelakuannya itu , ia didenda USD20 ribu .





Sumber okezone.com
0 Komentar untuk "2 Foto Justin Bieber Hisap Payudara Penari bogel beredar di Internet"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info