ShareThis to the world!

4 Foto: Seluar dalam Neelofa Kelihatan Ketika bergambar


Amboi!!! Versatile sungguh artis merangkap pengacara jelita kita sorang ni ye.


Siap ditemubual sambil menampakkan seluar dalam kaler putih lagi! Meh tengok gambar kat bawah ni pulak.


Tak nampak jugak? Meh kita dekatkan sikit ye. Kalau tak nampak jugak, memang sah la korang buta. Hehehe…


Apa yang penulis nak ketengahkan disini ialah mengenai cara berpakaian. Kalau ye pun nak nampak glamour, jangan la sampai keterlaluan macam ni. Tak gitu??

Mungkin bagi Si Neelofa ni, apa yang dia pakai tu tak salah kot. Memang tak salah pun kalau dia bukan orang Islam. Tapi kalau dia Islam, dia kena tau yang cara berpakaian dia tu Haram!!

Sebagai peringatan untuk semua ye, renung2kanlah.... selamat beramal!







sumber:berita-express.blogspot.com
 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info