ShareThis to the world!

GAMBAR: Sharifah Sakinah Tayang Kekasih Baru Di Instagram?

Ok, ini mungkin tak ada kena mengena dengan drama Rindu Awak 200 Peratus yang tengah meletup sekarang tapi Sharifah Sakinah kemungkinan telah memilih seorang pilot sebagai cinta hati barunya.
Seperti diketahui ramai Sharifah Sakinah sebelum ini menjalin hubungan dengan anak Erma Fatima, Ahmad Albab namun putus penghujung tahun lalu.
Selepas itu dia kelihatan rapat dengan seorang pemuda dikenali sebagai Megat tapi Sakinah sudah jelaskan Megat cuma anak angkat ibunya dan trainer kecergasan.
Begitu pun sejak dua menjak ini Sakinah didapati memuat naik beberapa kali gambar dirinya keluar bersama seseorang dengan yang terbaru semalam disertai kapsyen ‘first time sending you to the airport. Be Safe.’
sakinah2
sakinah1
Sebelum ini jejaka berjambang tersebut turut kelihatan dalam gambar Instagram Sakinah di mana mereka sama-sama berhari raya, menghadiri majlis aqiqah Liyana Jasmay dan makan di sebuah lokasi romantik.
sakinah
sakinah4
Bagi kami ini dah cukup untuk membuktikan hubungan istimewa kembali berputik dalam hidup Sakinah tapi nak cakap lebih-lebih pun artis ni kadang-kadang jawapan mereka walau mesra tapi kami cuma kawan sahaja. Kan? Oleh: REM RAMZI
0 Komentar untuk "GAMBAR: Sharifah Sakinah Tayang Kekasih Baru Di Instagram?"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info