ShareThis to the world!

Pertandingan Pantat Terseksi ???

Sebuah pertandingan pemilihan wanita dengan pantat seksi diadakan setiap tahunnya di Brazil. Pertandingan ini selalu diikuti oleh banyak peserta yang ingin membuktikan dirinya sebagai wanita dengan pantat paling seksi diantara peserta lain.

Namun pada pertandingan tahun 2013 ini, pertandingan itu diguncang isu tidak sedap berupa berita skandal rasuah dari para peserta Miss Bumbum, demikian istilah yang digunakan untuk menyebut pemenang pertandingan tersebut.
pantat terseksi
Khabar itu pertama kali tersebar selepas seorang peserta bercerita kepada media tempatan di Brazil bahawa pertandingan itu sudah mempunyai pemenang walaupun kontesnya sendiri belum berakhir. Ia menuduh Mari Sousa (25) seorang peserta yang dinilai telah membayar sejumlah wang kepada dewan juri supaya dirinya terpilih menjadi Miss Bumbum.
Bukan hanya satu, ternyata kebelakangan ini tersiar khabar bahawa ada dua orang peserta yang sengaja membayar untuk menduduki tempat kedua dalam pemilihan itu. Ia adalah Eliana Amaral (24) yang membayar hingga US $ 32 ribu untuk membeli kedudukan runner up.
“Ini bukan lagi menjadi rahsia bahawa kedudukan Miss Bumbum sudah dibeli dan memang sudah ada pemenangnya, yakni Mari Sousa,” ujar Poliana Lopes (23) salah seorang peserta sebagaimana dilansir New York Daily News, Selasa (29/10/2013).
“Saya sedih kerana hasilnya ini tidak boleh diterima, dan dia juga tidak mempunyai pantat yang cukup seksi,” tambahnya.
“Sebagaimana yang anda ketahui, Miss Bumbum sudah ada pemenangnya, bukan kerana ia mempunyai kriteria sebagai pemenang tapi kerana ia telah menyuap,” timpal peserta lain, Sheila Mei (24) melalui akaun twitternya.
Ia pun mengucapkan terima kasih kepada seluruh yang telah memberikan suara untuknya. Namun ia tidak boleh memenangi pertandingan tersebut. “Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada sesiapa yang telah memilih saya, tapi anda memahami bahawa ini Brazil, semuanya ada harganya,” tandas Sheila.
Berkaitan berita tersebut, pihak pihak penganjur belum memberikan komen. Adapun, rancangannya untuk pusingan final akan dihelat di Sao Paolo pada bulan November mendatang. Pemenang pertandingan nantinya berhak atas hadiah berupa wang tunai sebanyak USD 2400, dan berhak atas kontrak modeling bernilai US $ 32 ribu. – ruanghati.com
0 Komentar untuk "Pertandingan Pantat Terseksi ???"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info