ShareThis to the world!

Kantoi intai wanita dalam tandas stesen minyak


Gambar hiasan
JOHOR BAHRU - Seorang pekerja kilang mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret, di sini, semalam atas pertuduhan mengintai wanita dalam tandas, kelmarin.

Tertuduh, Ng Boon Yau, 40 dari Bandar Indraputra dekat Kulai didakwa melakukan kesalahan itu di dalam tandas sebuah stesen minyak di Jalan Yahya Al-Dattar, di sini, lebih kurang jam 8.15 malam pada 28 Oktober lepas.

Mengikut pertuduhan, lelaki itu didakwa dengan maksud hendak mengganggu kesantunan seseorang perempuan cina warga Singapura, Soh Ai Tee.

Pertuduhan itu dikemukakan mengikut kesalahan yang boleh dihukum di bawah Seksyen 509 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara lima tahun atau denda atau kedua-duanya.

Pendakwaan dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa raya Noor Farhana Adham dan Dzul Iswari Jaafar.

Dzul Iswari menawarkan jaminan sebanyak RM7,000 dengan seorang penjamin.Bagaimanapun Boon Yau memohon mahkamah mengurangkan jaminan itu berikutan menanggung isterinya yang tidak bekerja dan tiga orang anaknya.

Majistret Mohd Azlan Shah Allias kemudiannya membenarkan jaminan sebanyak RM6,000 dengan seorang penjamin serta 11 November depan bagi tarikh sebutan semula kes untuk melantik peguam dan penyerahan dokumen berkaitan.












































sumber:pilihan anda
0 Komentar untuk "Kantoi intai wanita dalam tandas stesen minyak"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info