ShareThis to the world!

ADA SESUATU YANG PELIK TENTANG PASANGA INI...

Charlotte, 20 dan Kieran, 23 adalah pasangan kekasih yang masih muda dan comel. Mereka bercadang untuk berkahwin dan mempunyai anak-anak tidak lama lagi, tetapi terdapat pekara yang mengejutkan antara hubungan mereka berdua ...

Kieran, kini berusia 23 tahun sebenarnya dilahirkan sebagai seorang wanita bernama Ciara dan hanya hidup sebagai seorang lelaki sejak tujuh tahun lalu. Kieran mengaku bahawa dia adalah transgender kepada Charlotte, tetapi Charlotte tidak bimbang tentang akan pakara itu dan mereka kini tidak sabar-sabar untuk mempunyai anak mereka sendiri menggunakan rakan baik Kieran sebagai penderma sperma.

Charlotte, berkata mengenai penemuan itu, "saya tidak akan pernah meneka rahsia Kieran, tetapi sebaik sahaja dia memberitahu saya yang beliau telah dilahirkan sebagai seorang wanita, saya tak kisah semua itu."

"Saya terkejut, tetapi saya suka dia sebagai dirinya sendiri dan melihat dia sebagai seorang lelaki."
"Dia sangat maskulin dan mempunyai badan yang besar, dan dia juga kawan baik saya."

Pada bulan November 2009, ketika berusia 18, Kieran memulakan suntikan testosteron bulanan dan, dua tahun kemudian, mempunyai mastektomi berganda untuk menghilangkan buah dada yang dia tidak pernah merasa selesa dengannya.

Kieran masih belum menjalani pembedahan jantina sepenuhnya, tetapi pasangan itu mengatakan  fizikal jantina Kieran ini tidak menhalang mereka dari menikmati kehidupan seks yang sihat dan, baik untuk pasangan muda itu.





0 Komentar untuk "ADA SESUATU YANG PELIK TENTANG PASANGA INI..."

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info