ShareThis to the world!

JLO Tampak Seksi Di Red Carpet






jennifer lopez

Merah adalah warna pasti Jennifer Lopez.

Penyanyi berusia 44 tahun gambar memakai pakaian yang berapi-api-hued pada set "American Idol" di Hollywood Khamis, 8 Mei.

Lopez ditetapkan untuk menggugurkan album studio kesepuluh, "AKA," pada 17 Jun. Selepas melepaskan terbaru beliau tunggal, "Cinta Pertama," dia membuka tentang hubungan yang lepas dan kesilapan beliau.

"Sebagai wanita kita kadang-kadang boleh memberi diri kita jauh," katanya kepada majalah People Rabu. "Saya memang bersalah dalam hal ini untuk beberapa ketika. Sekarang saya sedar saya yang baik pada saya sendiri, jadi sekarang saya boleh berkongsi hidup saya dengan seseorang."


jennifer lopez



We can't help but wonder who's snapping these sexy photos, but it's safe to say it's not Lea Michele.

RELATED ON HUFFPOST:

Celebrity Bikini Bodies
 share
 tweet
 1 / 66 
0 Komentar untuk "JLO Tampak Seksi Di Red Carpet"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info