ShareThis to the world!

Pendedahan Rakaman Pasangan Dalam Kereta Bergoyang

Jepun adalah negara maju yang bebas. Setiap rakyatnya boleh berbuat apa saja asalkan tidak melanggar undang-undang dan mengganggu ketenteraman awam. Oleh kerana itu, industri lu cah boleh berkembang pesat di Jepun.

Amat menghairankan, sebab selama ini Jepun sangat dikenali menjunjung tinggi adatnya, termasuk budaya malu. Namun kerana zaman sudah semakin moden, dan modal berleluasa maka banyak kalangan muda Jepun yang sudah tidak lagi mahu tahu dengan budaya bangsanya.

Tidak menghairankan bahawa banyak gadis di Jepun sudah tidak lagi perawan. Disebabkan dari keprihatinan ini, sebuah program televisyen reality show cuba untuk menguak apa yang sebenarnya dilakukan oleh kaum muda Jepun sehingga fenomena se ks bebas berleluasa.

Mereka berjaya menerjah banyak pasangan muda yang sedang asyik melakukan se ks didalam kereta. Mudah saja untuk mengetahui apakah sedang berlaku sesuatu yang "mencurigakan" di dalam kereta, iaitu dengan mengamati apakah kereta tersebut "bergoyang-goyang".

Fenomena "kereta goyang" ini banyak berlaku di tempat-tempat gelap dan sepi. Lihatlah reaksi para pasangan yang tertangkap basah:

Perbuatan mereka ini memang tidak dilaporkan ke polis, dan tidak ada tuntutan bagi produser acara. Namun, para pelaku perbuatan pasangan tersebut pastilah teramat sangat malu kerana wajah mereka terkenal ke seluruh negeri. 










0 Komentar untuk " Pendedahan Rakaman Pasangan Dalam Kereta Bergoyang "

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info