ShareThis to the world!

BRITNEY TAK SEDAR BAJUNYA TERBUKA HINGGA NAMPAK ''ASET''??? LIHAT VIDEO INI.



SEBAGAI seorang penyanyi, pakaian yang dipakai ketika membuat persembahan lazimnya memainkan peranan penting kerana ia boleh menggugat mutu persembahan.
Namun lumrah menjadi seorang penghibur, segala dugaan ketika berada di atas pentas harus diatasi dengan tenang supaya tidak mengecewakan penonton dan peminat yang hadir.
Itulah yang dibuat oleh penyanyi popular Hollywood, Britney Spears yang masih memainkan peranannya sebagai penyanyi sama seperti artis lain yang menghadapi masalah pakaian ketika membuat persembahan.
brit3
Pelantun lagu Piece Of Me itu ternyata bersikap profesional walaupun bajunya terbuka ketika mendendangkan lagu berjudul 3 pada Jumaat lepas di Las Vegas.
Penyanyi berusia 33 tahun itu tetap memberikan persembahan terbaik walaupun bajunya yang seksi itu terbuka dengan tiba-tiba di bahagian belakang.
brit
Penari lelaki yang mengirinya ketika itu juga kelihatan mencuba sedaya upaya untuk membetulkan pakaian penyanyi itu namun tidak berjaya.
Apa yang pasti, masalah baju yang dihadapi itu tidak menghalangnya untuk teruskan persembahan dan berikan yang terbaik kepada peminat. – Agensi/MYNEWSHUB.CC
brit2



0 Komentar untuk "BRITNEY TAK SEDAR BAJUNYA TERBUKA HINGGA NAMPAK ''ASET''??? LIHAT VIDEO INI."

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info