ShareThis to the world!

Akhirnya Feeda Mengaku Yang Dia Sepupu Siti Nurhaliza

feeda
Feeda atau nama penuhnya Rafidah Ibrahim pemenang pertandingan Juara Pencarian Siti Nurhaliza Mencari Bintang Pantene 2007 akhirnya mengaku jugak yang dia adalah sepupu Siti Nurhaliza. Semasa ayah Siti Nurhaliza meninggal, kelibat Feeda dilihat ada bersama ahli keluarga Siti Nurhaliza.
Pandai betul budak Feeda ni ye. Masa jadi peserta rancangan Pantene yang hakim dia si Siti Nurhaliza tak mahu mengaku ada hubungan kekeluargaan. Sekarang ini baru reti nak mengaku. Yang peliknya alasan diberikan tak tahu mak dia dan mak Siti Nurhaliza adik beradik. Tak logik langsung la beb.
Sekarang ini Feeda dan seorang adik lelaki Siti Nurhaliza, Muhammad Ali telah menghadiri uji bakat AF7 @ Akademi Fantasia 7. Mesti salah satu teknik nak mendapat populariti murahan mengaku jadi sepupu Siti Nurhaliza. Konon boleh famous macam akak Siti si Saida tue la kot.
Lagi gambar Feeda sepupu Siti Nurhaliza dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sebenarnya Feeda ini pakai tudung atau tak sebab ada gambar dia yang tak bertudung. Harap-harap sapa yang ada info boleh bagitau.
Ketahui Bagaimana Jana Duit Sambilan Dari Rumah, Daftar Percuma!!
0 Komentar untuk "Akhirnya Feeda Mengaku Yang Dia Sepupu Siti Nurhaliza"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info