ShareThis to the world!

Pelakon Jelita Bollywood Dirogol Punca Bunuh Diri

Fakta baru penyebab pelakon jelita Bollywood, Jiah Khan menggantung diri akhirnya terungkai. Beliau membunuh diri setelah diperkosa kekasihnya Suraj Pancholi hingga hamil.
Bukti tersebut terungkap apabila pihak berkuasa yang menyiasat kes tersebut telah menjumpai enam helai surat tulisan Jiah Khan sebelum beliau menggantung dirinya.
Dalam surat tersebut, Jiah mendedahkan masalah yang dialaminya. Beliau mendakwa telah diperkosa oleh kekasihnya sendiri sehingga hamil dan mahu gugurkan kandungan tersebut.
Antara petikan dari surat tersebut berbunyi:
“[Gambar] Gadis 8 tahun mati kecederaan dalaman akibat seks malam pertama!
“Hari ini aku tidak nampak cahaya dan tidak mahu bangun. Pernah aku nampak masa depanku bersama kamu. Tapi kau hancurkan impianku. Aku seperti sudah mati. Aku tidak pernah berkorban diriku untuk orang yang aku paling sayangi. Kau membalasnya dengan penipuan.Sudah tidak bermakna lagi hadiah yang kau berikan atau betapa cantiknya diriku pada pandanganmu. Aku sangat takut pabila diriku hamil. Tetapi aku cuba harungi segala kesakitan yang disebabkan oleh kau walaupun ianya memusnahkan kehidupanku sedikit demi sedikit. Aku tidak lalu makan, tidur atau berfikir. Aku mahu keluar dari dari penyeksaan ini. Karier ku juga musnah keranamu…”
Jiah mahu kandungannya itu selamat dilahirkan, namun Pancholi tida mahu bertanggungjawab dan terus mengelak dari bertemunya. Lantas kerana tidak tahan dengan tekanan, beliau memilih untuk gugurkan kandungan tersebut.
Ibu Jiah tidak tahu mengenai masalah yang dihadapi anaknya malah terkejut apabila membaca surat yang menghiris perasaan itu.
0 Komentar untuk "Pelakon Jelita Bollywood Dirogol Punca Bunuh Diri"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info