ShareThis to the world!

Gambar dada gebu Nabila Huda digomol bocor di internet.



Dah lama dah kita tak dengar kontroversi artis terkenal ni.Bagus,mungkin dah berubah Nabila Huda ni.Kini karier artis ni juga dah bertambah maju.Banyak drama-drama di tv kerap ambil Nabila sebagai pelakon dan lakonan Nabila memang mantap la.Itu tiada siapa boleh sangkal la.

Tapi yang nak diperkatakan ni bukan soal karier beliau.Tapi pasal akaun Instagramnya.Baru-baru artis ni dah mengamuk sakan lepas orang sibuk promosikan jualan di kolum komen instanya.

Ye la ka,siapa tak angin,kita nak berinteraksi dengan peminat tapi ada pula yang sibuk nak berniaga.Tengah check gambar ddi instagram,nampak pula gambar artis nie bermanja denga kucing.Pandai

Bukan main lagi peminat komen.Ramai yang memuji kecomelan kucing ni.Pandai pula kucing ni main gomol-gomol dengan tuan dia yek.Tapi lagi ramai yang memuji artis nie..maklum laa..posing hot.hehe.

Apapun kami doakan semoga artis ni betambah maju dalam kehidupan dan kedengaran ada khabar angin yang artis ini akan berkahwin lagi.Sejauh mana berita ini tak dapat dipastikan lah.Kalau betul pun mari sama-sama kita doakan artis ni bahagia seadanya..aminn..


0 Komentar untuk "Gambar dada gebu Nabila Huda digomol bocor di internet."

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info