ShareThis to the world!

5 Gambar Seksi Juliana Evans Paling Mengejutkan

Juliana Evans
Pelakon dan model terkenal, Juliana Evans yang mengambil keputusan untuk menyambung pengajian di Akademi Filem New York menyatakan dirinya banyak menimba pengalaman ketika menetap di Los Angeles selain ada mengintai peluang berlakon.
“Saya seronok berada di sini kerana banyak pengalaman baru yang ditimba. Cara mereka bekerja juga sedikit berbeza daripada kita. Di sini ramai kenalan yang sering membantu saya, memberi peluang serta galakan kepada saya untuk bergiat aktif. Jadi tidak terasa sunyi melainkan rindu kepada keluarga dan teman-teman rapat.”
“Namun, saya ambil keputusan untuk kembali kerana tanpa disangka walaupun tinggal jauh beribu batu dari Malaysia, ada pelbagai tawaran menarik menanti saya.
“Malah ada produser sanggup menunggu sehingga saya pulang dan baru mereka akan mulakan penggambaran. Ini sangat membuatkan saya terharu kerana saya fikir mungkin orang sudah tidak ingat kepada saya kerana bertahun juga menetap di LA. Insya-Allah saya akan terbabit dalam sebuah produksi filem hujung tahun ini,” katanya.
Juliana Evans seksiJuliana Evans hotKekasih Juliana Evansgambar seksi Juliana Evans






sumber:
- See more at: http://katakcomel.my/5-gambar-seksi-juliana-evans-paling-mengejutkan/#sthash.CTO9GbT2.dpuf
0 Komentar untuk "5 Gambar Seksi Juliana Evans Paling Mengejutkan"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info