ShareThis to the world!

Akhirnya, Izara Aishah Mengaku Kekasih Adib Khalid



Bercakap secara eksklusif kepada Media Hiburan, Izara Aishah mengakui yang beliau kini sedang bercinta dengan Adib Khalid dan berharap akan menghentikan spekulasi.

Izara Aishah Berpacaran Dengan Anak Tiri Datuk Siti Nurhaliza?

“Di awal perhubungan saya akui kami hanya berkawan. Itu yang saya mengambil pendekatan untuk tidak terlalu bercerita. Dan bila kami sudah bersama atau lebih tepat bercinta, tidak ada apa yang perlu saya sorokkan. Tapi tidak bermakna saya perlu bercerita satu dunia akan hal tersebut. Bila saya sudah berterus terang, harapnya tidak ada lagi spekulasi yang timbul,“ ujarnya memetik laporan Rotikaya.com

izara aisyah 2

Kemesraan Izara dengan keluarga Adib bukan lagi rahsia. Cuma pengakuan dari empunya badan je yang belum didengar. Semoga jodoh mereka kekal hingga ke jinjang pelamin. Amin… :-


Oleh: KAKAK KAWASAN
0 Komentar untuk "Akhirnya, Izara Aishah Mengaku Kekasih Adib Khalid "

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info