ShareThis to the world!

ALAMAK !!! SKANDAL DITEMUI DALAM KEADAAN BOGEL KINI TERSEBAR ON9 !!!



SEORANG wanita yang juga isteri orang ditemui dalam keadaan mengaibkan apabila berpelukan dalam telanjang bulat bersama dengan teman lelakinya dalam bilik di sebuah rumah Kampung Baru Lendu, Alor Gajah baru-baru ini.

Lebih memalukan apabila kejadia kira-kira jam 8:15 pagi itu disedari pemilik rumah berkenaan, Sitini Hamzah, 61, barsama anak lelakina, Ainol Adnan, 38, yang datang ke rumah itu selepas dimaklumkan jiran mengenai tindakan sepasang kekasih tidak dikenali menginp di rumah mereka tanpa kebenaran untuk membawa pasangan haram dan seterusnya melakukan maksiat.

Ainol ketika ditemui berkata, sebalik sahaja dia dan ibunya tiba di rumah itu, mereka mendapati pintu pagar depan, tingkap dan pintu utama terbuka luas seperti sudah lama ditinggalkan.

Katanya, dia memberi alasan sebanyak tiga kali, namun tidak bersahut masuk ke dalam rumah yang mempunyai empat bilik itu untuk melakukan pemieriksaan, namun mendapati tiada sebarang kesan rumah itu diceroboh.

"Bagaimanapun, apabila saya dan ibu saya masuk ke bilik terakhir, kami terkejut apabila tersempak sepasang kekasih bertelanjang bulat dalam keadaan berpelukan nyenyak tidur seperti orang kepenatan.

"Gelagat mereka sedang berpelukan intim di atas katil amat mengaibkan, malah mereka tidak sedar kehadiran kami," katanya.


0 Komentar untuk "ALAMAK !!! SKANDAL DITEMUI DALAM KEADAAN BOGEL KINI TERSEBAR ON9 !!!"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info