ShareThis to the world!

Natasha Hudson fokus bidang fesyen


Pelakon Natasha Hudson yang kini manis bertudung nampaknya semakin fokus dengan perniagaan pakaian wanita Muslimah dan kanak-kanak yang sudah ditubuhkan sejak setahun lalu iaitu "Dreamclouds".

Natasha, 31, berkata dia hanya menerima tawaran berlakon jika tidak bertindih dengan jadual kerja.

"Perniagaan jenama pakaian saya baru sahaja bertapak dan perhatian lebih perlu diberikan bagi memastikan ia dapat berkembang baik tambahan pula saya bekerja dari rumah. Jadi, masa yang lebih berkualiti dapat diberikan kepada anak-anak dan suami," kata Natasha Hudson menerusi mStar.

Dalam perkembangan mengenai Dreamclouds, Natasha yang sudah lama berangan mahu memiliki rangkaian pakaian jenama sendiri telah melabel semua produk rekaannya dengan nama Dreamclouds demi memastikan pelanggan berpuas hati dengan hasil produk yang direka.

Selain itu, Natasha juga menggunakan laman web www.fashionvalet.com selain rangkaian laman sosial seperti Instagram dengan nama @dreamcloudbynh dan juga Facebook untuk mempromosikan produk beliau.

Natasha yang turut melantik suaminya Carleed Khaza sebagai rakan kongsi mengakui terdapat pelbagai cabaran yang harus dihadapi dalam bidang perniagaan begitu bersemangat dalam membawa jenama Dreamcloud ke peringkat yang lebih jauh.

"Impian saya mahu membawa jenama "Dreamcloud" ini sejauh mungkin dan Alhamdulillah saya telah mendapat jemputan Minggu Fesyen Islam Antarabangsa di luar negara," beritahu Natasha.

SUMBER:Tupai.com
0 Komentar untuk "Natasha Hudson fokus bidang fesyen"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info