ShareThis to the world!

Peminat Cipta Kontroversi Pertunangan Rozita Che Wan & Zain Saidin

che ta bertunang
Pertunangan palsu ini telah dicipta oleh seorang peminat yang menghadiri rumah terbuka Rozita Che Wan di Perlis. Kata Che Ta:-
Memang dari awal lagi, saya sudah perasan kehadirannya. Malah, dia menjadi tetamu yang paling lama berada di rumah saya. Saya mula rasa pelik apabila dia banyak sangat mengambil gambar saya, Zain dan adik saya, Ayu Raudhah.
Namun, kerana menghormati peminat, kami menurut saja. “Saya sendiri tak tahu apa motif dia, mungkin sekadar bergurau ataupun tujuan lain. Saya tak marah, mungkin dia sendiri tak tahu yang majlis itu hanyalah majlis rumah terbuka.
Mungkin dia keliru kerana saya dan Zain berpakaian sedondon berwarna hijau. Jadi, dia ingat itu adalah majlis kami
che ta bertunang

sumber:Beautifulnara.com
0 Komentar untuk "Peminat Cipta Kontroversi Pertunangan Rozita Che Wan & Zain Saidin"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info