ShareThis to the world!

Persediaan terbaik!

Guangzhou, China: Cabaran getir yang dihidang pemain Indonesia, Dionysius Hayom Rumbaka di pusingan kedua Kejohanan Dunia semalam, menjadi persediaan terbaik jaguh negara Datuk Lee Chong Wei bagi mengharungi pusingan berikutnya.
“Memang saya terkejut dengan prestasi Dionysius, saya langsung tidak menjangka aksi seperti itu daripadanya. Dia bermain baik tapi saya rasa di Terbuka Indonesia lalu jauh lagi baik, cuma kali ini saya banyak melakukan kesilapan mudah,” kata Chong Wei yang menang 14-21, 21-18, 21-11 dalam aksi di Gimnasium Tianhe.
Sambil mengakui permainan jaring bakal pemain nombor satu Indonesia itu semakin baik, Chong Wei berkata, masalah yang dihadapinya di atas gelanggang semalam amat baik untuk saingan di pusingan ketiga.

“Saya jangka di pusingan ketiga nanti lebih sukar jika Wang Zhengming yang menjadi lawan. Jadi cabaran Dionysius hari ini (semalam) memberikan saya amaran awal supaya berjaga-jaga.
Foto
Lee Chong Wei

“Sejak undian dikeluarkan lagi, apabila ramai wartawan mengatakan laluan saya mudah, situasi seperti inilah yang saya bimbangkan, semua pemain muda dalam laluan ke separuh akhir akan mendatangkan masalah.
sumber:mymetro
0 Komentar untuk "Persediaan terbaik!"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info