ShareThis to the world!

Lloris gentar Suarez

London: Hugo Lloris mengakui kehadiran Luis Suarez bakal menjadi halangan terbesar Tottenham Hotspur untuk meneruskan kebangkitan terbaru dengan mencipta kemenangan mengatasi Liverpool, hari ini.
Skuad Spurs kendalian Andre Villas-Boas kembali menyengat selepas dibelasah 6-0 di Manchester City dan akan berdepan Reds di White Hart Lane dengan hanya kemenangan akan membolehkan mereka mengumpul mata sama dengan pasukan kendalian Brendan Rodgers itu. 
Sejak ditundukkan City dan kekalahan di tempat sendiri di tangan Newcastle, Spurs sudah memenangi empat perlawanan dan satu seri yang membolehkan mereka mengejar semula pasukan teratas dalam saingan memburu gelaran juara Liga Perdana selain sudah mengesahkan kelayakan ke peringkat kalah mati Liga Europa. 

Satu lagi kejayaan akan memperbaiki keyakinan kelab utara London itu dan mengukuhkan cabaran musim ini tetapi penjaga gol Perancis, Lloris menyedari mereka perlu mengekang ancaman Suarez selepas penyerang itu kembali menemui sentuhan dalam saingan liga utama apabila meledak 15 jaringan setakat ini.
Foto

“Mereka memiliki pasukan yang sangat bagus dan kekuatan menyerang menerusi Suarez,” kata Lloris.




sumber: Hmtero.com
0 Komentar untuk "Lloris gentar Suarez"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info