ShareThis to the world!

AKHIRNYA ADI PUTRA KOMEN FOTO BERTUALA


Susulan gambar Adi Putra di muat naik oleh oleh Haji Amiruddin Osman di mana 
bekas isteri beliau yang didakwa skandal dengan Adi Putra yang tersebar di me-
dia sosial dan kes masih dalam rayuan.

KEMBALI bergema kisah sensasi pelakon popular Adi Putra apabila pada awal 
minggu lalu, sekeping foto pelakon sasa itu yang hanya memakai tuala tanpa 
berbaju telah tersebar di Internet.


Foto yang dipercayai dirakamkan secara bersendirian di hadapan cermin sebuah 
bilik mandi itu memaparkan Adi hanya menyarung sehelai tuala putih.

Apa yang menjadi isu, Adi bakal terbabit dengan pementasan teater Islamik, 
Di Bawah Lindungan Kaabah di Istana Budaya bermula 9 hingga 18 Mei depan. 
Justeru, penyebaran foto itu ketika Adi bakal terbabit dengan teater tersebut 
sudah pasti mengundang kontroversi. Ketika ditemui pada majlis sidang akhbar 
teater tersebut di bilik Seri Nilam, Istana Budaya, Kuala Lumpur, baru-baru ini, 
Kosmo! mendapatkan penjelasan Adi berhubung perkara itu.

Ikuti temu bual tersebut.
Kosmo!: Selepas kes skandal dengan isteri orang, sekeping foto Adi tidak berbaju tersebar pula di internet. Apakah komen anda?

ADI PUTRA: Kadang-kadang manusia terlepas perkara yang kecil dan besar 
dan kita perlu bertanyakan pada diri sendiri bilakah kali terakhir Tuhan menampar kita? Perkara itu tidak menghalang saya untuk terus memberikan impak kepada 
pementasan teater Di Bawah Lindungan Kaabah.

Kes sebelum ini sudah selesai tetapi masih ada lagi tindakan daripada pihak 
terbabit termasuk cuba mengaibkan Adi melalui penyebaran foto itu. Komen 
Adi?

Saya tidak mahu komen lanjut. Selagi Allah tidak menghalalkan sesuatu itu 
dan menyatakan itu salah saya, maka saya berpegang pada prinsip ini. Per-kataan pendek yang boleh saya ungkapkan ialah bersabar.

Adi tidak marah apabila sewenang-wenangnya diperkotak-katikkan sebegini?Tak marah pun, sebab saya terlalu kerdil untuk berbuat demikian. Kalau nak 
ikutkan marah, semua manusia ada sifat itu tapi fikir balik ke mana amarah 
itu membawa kita selanjutnya?

Adakah mungkin Adi akan mengambil tindakan lanjut? Saya akan menerus-kan perjuangan dan perkara yang harus dilakukan ialah kenapa saya wujud 
sebagai seorang manusia? Tanggungjawab saya masih ada lagi dan itu yang 
perlu saya dahulukan, bukannya yang ‘tepi-tepi’ ini. Saya tidak akan meng-
ambil sebarang tindakan.

Berdiam diri seperti mengiyakan kekhilafan itu. Komen Adi?Saya tidak kisah. Selagi Allah tidak menyalahkan saya, kenapa perlu saya takut 
kepada manusia. Bukan dia yang bagi saya makan atau membahagiakan saya. 
Saya akan ambil kisah apa orang cakap sekiranya ia menyentuh mengenai isteri 
saya, ibu saya dan Allah. Tapi kalau orang salahkan saya, saya tidak kisah.

Pernahkah terlintas untuk menarik diri daripada pementasan teater ini selepas 
timbul cerita-cerita kurang enak?Buat apa tarik diri? Ini nafkah saya kepada 
anak dan isteri saya dan saya kena bekerja. Bukan disebabkan perkara ini 
saya harus berundur. Saya tidak kisah pun, mungkin dengan kontroversi ini 
panggung akan penuh.

Bagaimanakah Adi melihat kekuatan Aida sebagai isteri yang selama ini setia 
bersama walaupun pelbagai kontroversi tercetus?

Dia membawa peranan, kefahaman dan tanggungjawab sebagai seorang isteri.
Alhamdulillah, tiada sebarang konflik tercetus dan kekuatan saya adalah isteri
saya. Rumah tangga kami damai dan dia memahami sebenar-benarnya peranan 
isteri.- KHAIRUL AMRI HASSAN.-Kosmo
0 Komentar untuk "AKHIRNYA ADI PUTRA KOMEN FOTO BERTUALA"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info