ShareThis to the world!

(Gosip) Pusingan Kedua Sengketa Sharnaaz – Lisdawati

Nampaknya selepas tak berjaya menyelesaikan persengketaan mereka berdua, Sharnaaz Ahmad & Lisdawati sekali lagi cuba mencari jalan penyelesaian melibatkan kontroversi mereka berdua. Namun kalau dilihat dari awal-awal lagi, suami Lisdawati, Fauzi Nawawi jugak dilihat cuba untuk mempertahankan isterinya dengan beberapa kenyataan untuk menceritakan apa yang terjadi di antara 2 pelakon nie.
Terbaru, selepas Sharnaaz memberikan kenyataan untuk menunggu Lisdawati selesai bersalin untuk menyelesaikan masalahnya, Fauzi Nawawi tampil dengan pendapatnya sendiri:
“Tak ada logiknya nak tunggu isteri saya bersalin atau tidak sebab isteri saya sihat walafiat. Hari ini (semalam) dia masih lagi boleh terbang ke Sarawak. Masa dia menunaikan umrah pun, dia mengandung dan dalam keadaan sihat. Jadi tidak ada alasan langsung”
“Sebab kalau setakat dia nak selesaikan perkara ini secara baik dan tak bergaduhh, ia tak akan mempengaruhi kandungan isteri saya”
Tambah Fauzi lagi, seeloknya dia ingin perkara nie diselesaikan secara baik untuk memudahkan semua pihak.
“Saya tak nak ambil apa-apa tindakan. Tapi saya dengar dia nak saman saya. Sekarang ni saya tengah tunggu surat saman dari dia lah ni. Setakat ini saya tak dapat apa-apa surat dari penguam dia. Kalau boleh saya minta dia cari jalan penyelesaian. Kalau dia tetap nak saman, silakan. Kalau dia nak berdepan dan selesai cara baik, saya bersedia,”
Bola kini di kaki Sharnaaz?








SUMBER:http://metrowealthpictures.net/
1 Komentar untuk "(Gosip) Pusingan Kedua Sengketa Sharnaaz – Lisdawati"

nampak sgt hati tue busuk.. Klu isteri ko tue xd mslah sgt, asl beria2 sgt menangis bagai nk rak minx simpati murahan tue?? kire bagus la si jebat yg pns baran nie nk brtolak angsur.. mulut tue tapis2 sikit jgn riak sgt.. bile Allah beri da kesiahatn yg baik kt bini ko brsyukur..bringt cikit bini ko tue masih lg mngandung..

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info