ShareThis to the world!

Ustaz Azhar Idrus Terlibat Dalam Skandal Video Seks?



JIKA sebelum ini, hanya ahli politik dan selebriti terkenal sahaja yang sering kali dikaitkan dengan skandal video seks, namun kini alim ulama juga tidak terkecuali dikaitkan dengan penyebaran video seks.
Baru-baru ini, tersebar sebuah video yang menunjukkan seorang lelaki yang seiras penceramah terkenal, Ustaz Azhar Idrus (UIA) dengan seorang wanita di atas sebuah katil.
Tapi betulkah ini Ustaz Azhar Idrus atau memang ada orang sengaja mengedit video tersebut untuk menjatuhkan nama baik UIA yang sememangnya dikenali sebagai alim ulama yang disanjung tinggi pengikutnya.

(“Bukan… Jangan Percaya Video Itu” – Pembantu Ustaz Azhar Idrus)

Namun, hasil pemerhatian daripada sebuah forum sembang, kebanyakan mereka menyifatkan video ini adalah asli kerana wajah wanita dalam video itu kelihatan seiras dengan isteri muda UAI yang sebelum ini sentiasa kelihatan berpurdah.
Tapi, kalau betul memang UAI dianiaya sehingga hal dalam kelambu pun dicerobohi, memang tak patutlah!
Tapi, kalau memang video ini dirakam dengan kerelaan mereka berdua dan kemudiannya jatuh ke tangan pihak yang tak bertanggungjawab menyebarkannya, memang tak tahu nak cakap apa lah kan..
Sampaikan ramai mempersoalkan kenapa UAI nak merakam aksi-aksi bercengkeramanya dengan isteri, kan bila dah tersebar, imej dan maruahnya sebagai penceramah agama telah terjejas dan tercemar.
Kita tunggu dan lihat sahaja apa komen balas UAI berhubung isu hangat yang melandanya kini. – MYNEWSHUB.CC

0 Komentar untuk "Ustaz Azhar Idrus Terlibat Dalam Skandal Video Seks?"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info