ShareThis to the world!

KEJI!! Cikgu Dan Murid Difitnah Anjur Pesta Makan Katak



Belum lagi sejuk kisah program I Want To Touch A Dog yang diadakan pada 19 Oktober lepas yang mencetuskan ketegangan di media perdana dan media sosial, dunia internet digemparkan lagi oleh gambar-gambar guru dari sebuah sekolah yang memegang katak.
Katak yang dipegang dilihat seperti sudah disiang dan siap untuk dipanggang.
Menurut pihak tidak bertanggungjawab, gambar itu disebarkan sejak semalam dan ia dikatakan pesta makan katak yang dianjurkan oleh sebuah sekolah.
Tindakan jahat pihak berkenaan dikecam hebat oleh seorang daripada keluarga pelajar sekolah itu yang memaklumkan bahawa sebenarnya ia adalah satu program demonstrasi cara survival yang dianjurkan oleh Pasukan Gerakan Am (PGA) di sekolah berkenaan yang tidak didedahkan.
MakanKatak_1
Ada pihak juga tampil dan memberi penjelasan tentang apa sebenarnya berlaku di sekolah berkenaan.
“Assalamualaikum admin sstv (sukan star tv).. mohon jasa baik admin untuk remove pasal makan katak tu.. sebenarnya ia program demomstarsi ikhtiar hidup yg dijalankan oleh pasukan gerakan am (PGA) di sekolah.
“Tiada sebarang program makan katak berlaku. Gambar tu sekadar pose dari guru itu,” kata pihak berkenaan.
Individu yang bertindak menyebarkan gambar ini pastinya inginkan publisiti ekoran berjaya mendedahkan konon-kononnya satu kepincangan dalam masyarakat padahal tindakannya akan membuatkan keadaan menjadi lebih buruk apabila ia disalah tafsir. 






sumber– MYNEWSHUB.CC
Oleh : IBNU K

































































































0 Komentar untuk "KEJI!! Cikgu Dan Murid Difitnah Anjur Pesta Makan Katak"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info