ShareThis to the world!

Zain Saidin Tak Kisah Anak Tiri Ke Kelab Malam

Masakan tidak, Zain mendedahkan dia tidak kisah sekiranya anak tirinya mahu mengunjungi kelab malam asalkan mereka tahu menjaga diri dan tidak melakukan perkara-perkara negatif di tempat sebegitu.

Memetik Ohbulan, Zain menyatakan, “memang dia ada perasaan ingin tahu untuk mencuba, jadi dia kena belajar dari pengalaman dia sendiri. Dia pergi pun atas pengetahun. Ini proses dia membesar.

“Jadi, dia rasa nak masuk club, dah cukup umur masuklah, kalau tak menghalang dari segi undang-undang atau agama tak apalah. Janji tak keluar surat khabar ke apa, yang penting dia kena jaga nama dia dan elakkan dari benda negatif”.

Isteri Zain, Rozita Che Wan mempunyai dua anak lelaki hasil perkahwinan terdahulu iaitu Ammar Effendy, 18, dan Aniq Ezra, 16, dan kini pasangan tersebut menantikan cahaya mata sulung mereka yang dijangka lahir penghujung tahun ini.

Memang cool dapat bapa tiri macam Zain ni apabila dia buat anak macam kawan, daripada mereka sorok-sorok ke kelab lebih baik berikan kebenaran tapi dengan bersyaratlah seperti mana yang dinyatakan Zain tadi. Ye dak?







Oleh : AUDREY LEE
0 Komentar untuk "Zain Saidin Tak Kisah Anak Tiri Ke Kelab Malam"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info