ShareThis to the world!

KUMPULAN K-POP SENGAJA TAYANG SELUAR DALAM..LIHAT VIDEO INI...(18 SEX)


INDUSTRI muzik Korea Selatan atau lagu genre K-pop sememangnya memberi impak yang sangat mendalam kepada netizen di seluruh dunia sejak ia mula meningkat naik beberapa tahun lalu.
Walaupun lagu berbahasa Korea itu memang sukar difahami, tetapi penerimaannya mendapat galakan luas dari seluruh dunia termasuk di Malaysia.
Namun begitu, populariti kumpulan-kumpulan popular seperti Big Bang, Super Junior, Girls Generation, 2NE1 dan sebagainya memang tidak dapat disangkal lagi.
Kualiti lagu-lagu kumpulan sedemikian sememangnya bagus dan serasi dengan jiwa anak muda dan remaja zaman kini sekali gus melariskan nama kumpulan mereka.
Apa yang menjadi perhatian peminat industri K-pop kini adalah cara dan gaya kumpulan Girls Day yang semakin terkenal memperolehi populariti mereka.
79e5deed40f906ed1b398eb9ad208dec
Peminat di negara ‘kimchi’ itu mula mempersoalkan tindakan dan menuduh mereka sengaja menayangkan seluar dalam mereka dalam pakaian dress pendek ketika membuat persembahan atau hadir di beberapa majlis.
7
Adakah ia merupakan trademark mereka? Sengaja atau secara tidak sengaja itulah yang menjadi persoalan peminat tempatan kumpulan tersebut.
Saksikan aksi mereka semua di bawah ini, nilailah sendiri. – Agensi/MYNEWSHUB.CC
4aNvqCQ
50Gpn2V
cpiruTN
wt9lU3l
zNHG40s


0 Komentar untuk "KUMPULAN K-POP SENGAJA TAYANG SELUAR DALAM..LIHAT VIDEO INI...(18 SEX)"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info