ShareThis to the world!

Manusia kejam!!! video gadis dibakar hidup-hidup, namun lihat apa yang berlaku pasti mengejutkan anda semua

gadis

Gadis ini dibakar hidup-hidup dihadapan orang ramai, tiada seorang pun yang mempunyai perasaan belas kasihan hingga sanggup membiarkan gadis ini mungkin mati terbakar…

Fikiran rakyat sesebuah negara adalah berlainan bergantung pada tahap ekonomi sesebuah negara itu, kebiasaanya golongan gadis selalu menjadi mangsa keadaan.

JIKA KEJAHATAN DIBALAS KEBAIKAN, ITU ADALAH MULIA DAN TERPUJI
Jika kejahatan di balas kejahatan, maka itu adalah dendam.
Jika kebaikan dibalas kebaikan itu adalah perkara biasa.
Jika kebaikan dibalas kejahatan, itu adalah zalim.
Tapi jika kejahatan dibalas kebaikan, itu adalah mulia dan terpuji
“Aku dilahirkan untuk meraih kasih insan
agar dapat kulakarkan kisah sedihnya
dapat dihayati…di ehsani oleh semua insan
yang punya hati dan perasaan
lalu akan terehsan hati mereka untuk saling
bantu membantu yang penting mempunyai rasa kemanusiaan!
di hati-hati yang tak mengenal erti apa itu kemanusiaan!”
RATU RIMBA NIAGARA,
14 SAFAR 1437H
26 NOVEMBER
Kejadian ini berlaku di Myanmar…
Punca sebenar tidak diketahui namun apapun yang berlaku tindakan sebegini tidak seharusnya dilakukan..kesian gadis ini..
ini adalah pernyataan yang ada dalam FB berbahasa Myanmar yang telah di google translate dalam bahasa Melayu dan bahasa Inggeris.
“Are you a bird, from the hill have burned down a Buddhist in Myanmar scary, the captain of his own version of a partner. 12 says it’s not a hill, so the burn was pretending to be someone set up the hill, drugs, so is the matter, or Latin, burn a woman pretending to be a witch like click away like claiming to be a ghost, Bob, Bob.”
“Adakah anda burung, dari bukit telah dibakar seorang penganut Buddha di Myanmar menakutkan, kapten versi sendiri rakan kongsi. 12 berkata ia bukan bukit, supaya luka telah berpura-pura seseorang yang ditetapkan ke atas bukit, dadah, begitu juga dengan perkara itu, atau Latin, membakar seorang gadis berpura-pura menjadi ahli sihir seperti klik sahaja seperti yang mendakwa dirinya sebagai hantu, Bob, Bob.”
sumber:http://abangsteady.com/











0 Komentar untuk "Manusia kejam!!! video gadis dibakar hidup-hidup, namun lihat apa yang berlaku pasti mengejutkan anda semua"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info