ShareThis to the world!

VIDEO: Suami Kantoikan Perbuatan Curang Isterinya Sedang Berasmara…



CURIGA dengan sikap isterinya yang malas dan jarang menyediakan keperluannya setiap kali balik ke rumah membuatkan seorang lelaki bertindak balik ke rumah lebih awal daripada kebiasaan.

Ternyata ‘terjahan’nya membongkar segala rahsia isterinya selama ini apabila dia mendapati wanita itu sedang berasmara dengan lelaki lain di atas katil.

Menyedari kehadirannya, ‘kekasih gelap’ wanita itu bergegas keluar dari bilik itu, manakala isterinya yang panik cuba menjelaskan perkara itu.

Bagaimanapun, suaminya yang merekodkan perbualan itu berkata:

“This will go on the internet, and wait until your mother and sister see it (Ia akan tersebar di internet, dan tunggu sehingga ibu dan kakak awak melihatnya).

“Nothing gets done around here, beds are never made, there is nothing to eat in the refrigerator (Tiada apa yang awak lakukan, katil tak pernah dikemas, tiada apa untuk dimakan dalam peti sejuk).

“I always wonder what you do with your time, and I caught you. I busted you (Saya selalu terfikir apa yang awak buat dengan masa yang ada, dan kali ini saya dapat jawapannya).”

Video tersebut kemudiannya dimuatnaik oleh lelaki berkenaan ke YouTube dan beberapa laman web sebagai membalas dendam atas perbuatan isterinya itu.

Biar pun agak memalukan, ramai yang bersetuju dengan tindakan lelaki berkenaan yang dianggap wajar sebagai pengajaran kepada wanita itu.

Hai, tak tahulah nak cakap apa. Kasihan ada, padan muka pun ada.


0 Komentar untuk "VIDEO: Suami Kantoikan Perbuatan Curang Isterinya Sedang Berasmara…"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info