ShareThis to the world!

VIDEO: Ibu Jalin Hubungan Seks Dengan Anak



LOS VEGAS: Seorang wanita bersama-sama dengan anaknya ditangkap selepas dia bekerjasama dengan anaknya untuk membunuh suaminya, menurut laporan polis di Las Vegas, Nevada.

Wanita itu, abangnya dan anak angkatnya, telah didakwa cuba membunuh suami perempuan itu untuk mengambil kesempatan daripada polisi insurans hayat.

Amy Pearson, 42, juga terlibat dalam hubungan romantis dengan anak angkatnya, yang berusia 21 tahun, Michael Bessey, laporan polis yang dikeluarkan Isnin berkata.

Dia telah hampir selesai bercerai dengan berusia 49 tahun Robert Bessey.

Setelah perceraian itu akan selesai, Pearson tidak lagi mempunyai hak undang-undang untuk polisi insurans hayat sebanyak $ 250,000 -  laporan polis.

Pada suatu hari, Robert Bessey sedang memandu keretanya di Interstate 15, ketika SUV emas berhenti di sampingnya dan salah satu penghuni menembaknya di leher. Bessey selamat percubaan pada hidupnya.

Pengawasan video di stesen gas ditempatkan Michael Bessey dan Richard Pearson, 39, di dalam van lama sebelum jenayah itu berlaku.

"Michael dan Amy yang sangat rapat," Robert Bessey memberitahu polis. Rupa-rupanya, hubungan mereka yang menyebabkan berlakunya  proses perceraian mereka.

Pada mulanya, pihak polis tidak menangkap Amy Pearson, tetapi setelah komunikasi antara wanita dan anak angkat beliau, mereka membuka kes terhadap dia juga.

Michael Bessey menghantar surat kepada Pearson tak lama selepas dia ditangkap, yang meminta bapanya untuk menjatuhkan tuduhan terhadapnya.

"Robert telah membaca seluruh surat, yang berbunyi:" Aku rindu menyentuh anda ', "kata laporan polis. Michael Bessey juga membuat pengakuan kepada teman satu sel penjara, yang juga membantu polis menumpukan perhatian kepada Pearson.

"Dia dan Amy Pearson akan menerima $ 400,000, jumlah faedah," kata laporan polis. "Beliau akan membeli sebuah trak, ibunya akan membayar gadai janji dan kedua-dua tidak akan perlu bekerja lagi," kata polis .

two would never have to work again," police said of the plot.





0 Komentar untuk "VIDEO: Ibu Jalin Hubungan Seks Dengan Anak"

 
Copyright © 2014 Media CBS! - All Rights Reserved
Template By Catatan Info